4/01/2014

EgyKisFashion


Új rovatot vezetek be, terveim szerint hetente jövök majd divat témájú bejegyzéssel.
Korábban már próbálkoztam fashion bloggal, de nem éreztem akkora motivációt,
 hogy csak erre a témára korlátozódjak.
Ezzel szemben mindig eszembe jutnak poszt ötletek 
szóval egy kis adagban mégis csak kiélem e szenvedélyemet.


Ősz óta nézegetem ezt a képet és már alig várom a jó időt, hogy megcsinálhassam.
Imádom az ilyen egyszerűen nagyszerű ötleteket, csak verem a fejem a falba, hogy miért nem jutott ez nekem eszembe eddig. Remekül földob egy, rám nagyon is jellemző, basic szettet.


Egy ilyen MiuMiu napszemüveg az aktuális vágyálmom, de nem utasítanék vissza egy ebay változatot sem, már ha találnék.Ha valaki látott esetleg, kérem szépen linkelje be.



A szakadt farmer újra hódít, jöhetnek az "elestéééél?" megjegyzések!


Szakadt farmer + slip-on igazi must have idén.
Ez szerencsére elég hamar elterjedt és most már a legtöbb fastfashion üzletben elérhető, mondjuk nekem ezért rögtön solastyear érzésem van vele kapcsolatban.
Nekem már kb tíz éve minden vágyam egy kockás Vans példány szóval lehet, hogy ez lesz az én évem!



És persze Black&White minden mennyiségben, örök klasszikus és személyes kedvencem.
Valamelyik nap a Newyorkerben jártam és szinte könny szökött a szemembe a sok gyönyörűséges csíkos cucctól.Ajánlom a megtekintését annak ellenére is, hogy egyes fashionguruk szerint a Newyorker mennyire alsóbbrendű üzlet...én mindenesetre kedvelem.


A végére pedig egy jó tanács mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése