8/29/2014

TESZT - Lovely Color wear longlasting rúzsceruza




Eddig nem sok tapasztalatom volt a rúzsceruzákkal, az első próbálkozásom sajnos egy Avonos változat volt, ami annyira elkedvetlenített, hogy föladtam.

Aztán július közepén egy fesztivál előtti bevásárláskor megakadt a szemem a Lovely pult újdonságain.
Rúzsceruza négy árnyalatban, ráadásul akciósan, rögtön lecsaptam kettőre.


Természetesen a két sötétebb színt vettem meg.
A csomagolás a szokásos csavarós megoldás, ami jól működik, az illata már nem a megszokott "rúzs szag", hanem valami orrba-vágó citrusos aroma, ami elsőre kicsit zavaró lehet, de fölkenés utána szerencsére nem lehet érezni.

A két szín pigmentáltsága és finishe nem teljesen egyezik meg.
A mályvás árnyalat kifogástalan fedésben és szinte teljesen matt a végeredmény.
A piros első húzásra nem adja ki a telt színt, de nem is kell megküzdeni a valódi rúzst idéző fedésért, viszont ez már kissé fényesebb lesz felkenés után pár perccel.

Felvitel előtt, ennél a két árnyalatnál legalábbis, ajánlott szájceruzát használni, mert a széleknél nincs nagy segítségünkre ez a fajta vastag rúzsvég, plusz meg is hosszabbítja a tartósságát.


Ti próbáltátok már?
Melyik a kedvenc rúzsceruzátok?



4 megjegyzés:

  1. Még sosem volt rúzsceruzám, valahogy nekem olyan idegen. Viszont a baloldali szín nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a bal oldali mindennapos kedvencem, először az üzletben vadabb színnek néztem, de teljesen hordható hétköznapokon is :)

      Törlés
  2. Catrice rúzsceruzáim vannak, azokat nagyon szeretem, Lovely-t még nem próbáltam, de mindkettő színe tetszetős :)

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő nagyon szép, de talán a bal oldali felé jobban húz a szívem.

    VálaszTörlés