8/27/2013

Wanted - Őszi kívánságlista

Úgy néz ki hirtelen vége lett a nyárnak és mindenkit megérintettek az első esős napok és persze nyakunkon a szeptember. Mindent elárasztottak a 'back to school' bejegyzések. Amiket egy kissé fájó szívvel olvasgatok , talán most fakultak nosztalgikussá az emlékek ahhoz ,hogy elkezdjen hiányozni az iskola.
Szóval figyelem elterelésnek belevetettem magam az őszi divat és smink trendek tanulmányozásába.
Főleg azért is mert nyáron szinte magamat nem is sminkeltem az alapokon kívül. 10 percnél többet nem tudtam a sminkasztalom előtt tölteni ,pláne hogy a szuper kis lámpám elég erős hőleadást produkál.
Hiányoznak a füstös szemek ,tusvonalak ,piros rúzsok.

Tehát az őszre tervezett beszerzések:

Szerelmes vagyok a Sleek palettáiba, viszont van egy apró probléma. Egyrészt ,hogy valamiért sokszor túlsúlyban vannak a csillogós és szatén színek a palettákban ,amiket én nem igazán kedvelek ,miért akarna valaki napközben is csillogni-villogni nem is értem. Másrészt a paletták legfőbb hátránya ,hogy nem egyenlő arányban használom színeket (ahogy senki sem persze tudom), sőt van olyan amihez fél év alatt még egyszer sem nyúltam. Arra akarok kilyukadni ,hogy jó lenne ha pl.: a Sleek is gyártana színeket monoban vagy utántöltőben. Persze ha az árát nézzük semmi ok panaszra ,hiszen pofátlanul olcsón kapunk pofátlanul jó minőséget.
Visszatérve az tárgyra ,nem is értem hogy-hogy nincs még meg nekem ez a gyönyörű CSAK matt színeket tartalmazó szépség.
Pótolni!


Sleek Ultra matte Darks V2
2500.-

Továbbra is Sleek-nél maradva, régóta csorgatom a nyálam a hármas pirosítókra. 
Nehéz a választás ,de valahol el kell kezdeni a gyűjtögetést szóval ha már ősz akkor lila és sötét pink kezdjük mondjuk vele.


Sleek Pink Sprint 
3100.-

A napokban ellenállhatatlan vágyat érzek ,hogy valami bordót viseljek.
Legyen az rúzs ,ruha ,körömlakk.
Nos a probléma az ,hogy egyetlen ilyen darabom sincs.
Utolsó elkeseredésemben kevertem magamnak egy körömlakkot ,a színe gyönyörű lett viszont megszáradni csak fedőlakkal volt hajlandó (a lovely egyik trendkiadásos pirosa volt az alap kis catrice kékkel nem ecsetelném most..) tehát nem az igazi.
Az Essence őszi újdonságai közt bukkantam rá erre a színre, kép alapján szerelem. Meglátjuk ,ugyanis nem túl népszerűek mostanában ezek a lakkok a minőségük miatt.




155 Red Ahead
499 Ft

Szintén Essence ,szintén új kollekciós darabok ezek a rúzsok.
A rúzsok iránt ébredő szenvedélyem miatt kezdett csillogni a szemem a képek láttán.
Ugyanis Essence rúzst még nem próbáltam ,de az ár és a színek nagyon csábítóak.



02 All you need is Red
749 Ft


03 Dare to Wear


10 Cotton Candy




1 megjegyzés: