8/27/2013

Coastal Scents 28 Neutral Paletta

Már egy ideje nézegettem a Coastal Scents palettáit. Valamiért a legnépszerűbb 88as palette nem igazán hozott lázba, bár nem zárom ki a lehetőségét ,hogy egyszer én is beszerzem.
Viszont egy natúr palettára nagy szükségem volt mert a Sleek Au Naturel-je fogyóban van.
Eredetileg a hivatalos webshopjukból szerettem volna megrendelni ahol már egy ideje akciós 13$,de náluk a szállítás elég furcsán van számolva , tehát minél többet rendelsz annál drágább. Ez esetben 18$ lett volna és egy kis számolgatás után kiderül ,hogy ugyanannyira jövök ki a végén mint a Make Up Plaza oldalán. Ráadásul 2 nap alatt ideér.

Szóval izgatottan vártam a postást, 
tényleg meg is érkezett 2 nap a csomag ,a paletta dobozban , 3 méter bubis fóliába tekerve.



A paletta nagyon jól záródik ,viszont nem tűnik olyan strapabírónak ,mint pl a Sleek palettái, de talán azért mert ebben nincs tükör ami merevítene a tetején.
A belsejében egy átlátszó fólia védi a színeket, igyekszem minél tovább megőrizni ,majd meglátjuk.





A pigmentáltsággal nincs probléma, igaz ,hogy én mindig alappal dolgozom.
 Szépen építhető ,jól satírozható.
Menyasszonyokhoz igazi Jolly Joker, már a kinézete is esztétikus , az egyik vendégem meg is jegyezte ,hogy hű milyen szép. Szerintem ez is sokat számít.
Lassan kezdenek kialakulni a kedvenc színeim ,de minden sminkelésnél új kombinációkra bukkanok.

Tehát abszolút ajánlom azoknak akiket kicsit komolyabban érdekel a sminkelés ,igazi alapdarab.


2 megjegyzés:

  1. Annyira régóta vágyom egy ilyenre. Tényleg nagyon gyönyörűek a színek. Én a 88assal is szemezgetek, lehet hamarosan beszerzem valamelyiket.
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szerintem én is beszerzem a 88-ast a közeljövőben, azt viszont már tuti az E-bayről mert ahogy olvastam ugyan az ,csak erről nem találtam onnan rendelt tesztet meg a krémmánián olvastam rossz véleményt azért nem mertem :)

    VálaszTörlés