3/25/2014

BehindTheScenes - Sminktárolás

Imádom nézegetni az ilyen típusú bejegyzéseket másoknál.
Itthon vagyok most szabadságon és volt időm kicsit rendet rakni, szóval gondoltam megmutatom én hogyan is tárolom a sminkes dolgaimat.

Ez a kis polc az íróasztalom tetején áll.
Nagyon praktikus, mivel mindent átlátok és minden kézre esik.
Alá pedig pont befér a két sminkes mintás fém doboz amit az Interspárban találtam.
Az ecseteket én is ikeás írószer és virágtartóban tárolom, valakinél olvastam, hogy butaságnak tartja ha valaki kipakolva tartja őket mivel porosodnak, nos ez nálam nem annyira lényeg, hiszen szinte minden nap használatban vannak amikor gyakorlok.
Az ikeás virágtartóról szintén olvastam egy bejegyzést, hogy mindenkinek ilyen van és unalmas.
Ez is igaz, de nem zavar mert nagyon szép.


Születésnapomra kaptam végre egy sminktükröt, ami már nagyon kellett.
Az elődje sokkal alacsonyabb volt és ráadásul balesetveszélyes mivel statikailag instabil tornyokat kellett alá építenem, hogy kényelmesen tudjam használni.


A többi kép az hiszem magáért beszél.
Nem fogok minden terméket fölsorolni, ha nem bánjátok.
Van még egy fiók ahol a nagyobb palettákat és műszempillákat tartom, de az nem túl látványos.




Ha kérdésetek van írjátok meg ,
illetve belinkelhetitek a ti sminktárolós bejegyzésetek ha van kedvetek.

7 megjegyzés:

  1. Tetszik, hogy átlátható, nem túlzsúfolt, és hogy nincs 1268895 fiók. :) Régebben én is csináltam ilyen posztot, de már illene frissíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nagy fióknak örülnék :D

      Törlés
    2. A nagy fiók sose rossz, nekem is van. :D De hogy külön fiók az alapozóknak, külön a korrektoroknak, külön a púdernek, külön minden kis mütyürnek... vagy csak nekem nem lenne türelmem huzigálni reggelente? :D

      Törlés
  2. Én most azon vagyok, hogy minél jobban eldugjam a sminkszereket, de elég kevés erre szánt helyem van. Ideiglenes most bezsúfoltam őket egyetlen fiókba evőeszköz tároló "izékbe", kiürült bonbonos dobozokba de nem az igazi. Korábban meg így tároltam őket, lehet visszatérek erre:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2014/03/sminkleltar.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is már ezerszer átvariáltam de eddig ez a legpraktikusabb :)

      Törlés
  3. Nagyon jók, szeretem az ilyen posztokat olvasni, nekem azok a fémes dobozok tetszenek a legjobban, de az Ikeas tartóval sincs semmi bajom :) Azért tetszik ez a módszer mert szépen átlátható minden és kéznél van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már többször is láttam a sparban ilyet lehet hogy lesz máskor is :) erdemes nyitott szemmel járni ott mert nagyon jo cuccok vannak elég kedvező áron :)

      Törlés