3/12/2014

Teszt - Essence BlushUp pirosító

Amikor még az új termékek előzetes képeit nézegettem nem fogott meg annyira ez a pirosító ,föl sem került a kívánságlistámra. Ennek ellenére amikor élőben is megláttam nem sokat tétováztam, raktam is bele a kosaramba 20 pinky flow árnyalatot.


A csomagolása a képeken nem nagyon tetszett ,de a valóságban sokkal szebb ,nincs olcsó hatása és
strapabírónak tűnik ,ráadásul még rendesen is záródik nem úgy mint például a mattító púderüknél ami már az első használatnál föladta. 
A felírat is megnyerő ,tükörezüst és egyelőre nem mutatja a kopás jeleit ami biztató.



Kibontás után még jobban látszik mennyire szép ez az átmenetes megoldás , a színe pedig telitalálat mivel ez a fajta rózsaszín szinte mindenkinek jól áll. Az első használatnál fájó szívvel nyúltam bele, próbáltam nagyon óvatosan megsimítani az ecsettel és mint kiderült ez jó döntés volt.
Elárulhatom ,hogy egy igen jól pigmentált pirosítóról van szó.
A fotón teljesen mattnak tűnik ,de vannak benne icipici csillámok ,de ez a felvitelkor nem nagyon látszik ,inkább csak egy kis fénye van.


Összességében ez egy nagyon szuper pirosító a kategóriájában ,mindenképp beszerzem a narancs árnyalatát is. Az ára pedig 1149 Huf.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű én a barackos- narancsos árnyalatot vettem meg, de most ez is nagyon megtetszett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok arra is ,de itt még nem rakták ki az új cuccokat a Rossmannokban a Müller meg messze van :(

      Törlés
  2. De szépséges színei vannak! Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés