3/31/2014

ShoppingBag - Szuper Akció



A vasárnap esti programom szerves része a Rossmann aktuális akciós újságjának csekkolása.
Tegnap is így történt és örültem is, hogy kivételesen időben sikerült frissíteniük, mivel van,hogy a két héttel azelőtti pdf van még föltöltve.
Remek akcióra bukkantam, ugyanis hogyha bármilyen Garnier BB krémet vásárolsz ajándékba adnak egy Garnier Micellás arclemosót.
Az akció 03.31-04.11 között érvényes.
Ma reggel pedig, gyógyulásom megünneplése ként, rohantam is a Rossmannba és nagy sárga papíron megerősítést nyert az akció. Nagyon örültem hiszen nálam úgy fogy a micellás víz, mintha innám és a BB krémem is pótlásra szorult.
Múlt héten volt egy facebookos 25%-os kupon szerző akció szintén a Rossmannál és ennek ma volt az utolsó beváltási napja szóval gyorsan lecsaptam a NYC Transculent porpúderére amit már régóta terveztem újravenni.
Betértem még a 100 forintos boltomba is ahol sajnos a kedvenc nagy méretű sárgadinnye illatú Palmolive sapmonom nem volt ezért most barackosat vettem. Nagyon kedvelem ezeket a samponokat mivel, ez most pont egy 2 az 1-ben változat de a többire is igaz, nekem nem szükséges mellé balzsamot használni mert simán ki tudom fésülni a hajam nélküle is és szuper illatokban kapható.
Az arctörlőkendő pedig egy másik nagy kedvenc, a tescoban és euros boltokban kapható, remekül leszedi a sminket, kellően nedves, az anyaga is megfelelő nem túl vékony és még az illata is jó, az ára pedig verhetetlen, 200 forint körül mozog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése