3/21/2014

Wishlist - Glamour-napok/Drogéria

Közelednek a Glamour-napok és a héten alaposan körbejártam a drogériákat szóval gondoltam megmutatom, miket tervezek beszerezni.

Manhattan X-treme Last Lipliner:
Egy tavalyi dm pontos akció során lehetett hozzájutni a Manhattan neszesszerhez, nekem körömlakk volt benne és egy körömfehérítő ceruza ,de másoknál láttam például egy igazi sötét lila szájceruzát.
A nagy darklips őrületem elhatalmasodása alatt teljesen megfeledkeztem erről, viszont a héten voltam a Dm-ben és ismét rátaláltam és egyből bele is szerettem.
Húztam két színből mintát a kezemre és még másnap reggel is látszott a nyoma (fürdés ,nedves törlőkendő,mosogatás után!!).
Tehát nem is kérdés ,hogy mire használom föl a 25%-os Manhattan kupont.



MaxFactor False Lash Effect:
Nos őt senkinek sem kell bemutatnom. 
Viszont én még ellenálltam eddig a kicsit borsos ára miatt ,de azt hiszem eljött a megismerkedés ideje.
MaxFactor 50%-os kedvezmény a DM üzletekben.



Maybelline Lasting Drama Tus:
Őt is már nagyon régóta szeretném kipróbálni.
Remélhetőleg inkább krémesebb lesz az állaga mint zselés.
Maybelline 50%-os kupon a DM üzletekben




Alverde színezett szemöldök zselé:
Már régóta szemzek ezekkel, még nem sok Alverde terméket próbáltam ,de nagyon szimpatikus.
A helyzet az ,hogy eddig pontosan egy alkalommal találkoztam a boltban a világosabb árnyalattal és hatalmas szerencsére (és pozitív hozzáállásra) szükségem van ,hogy egyszerre legyen pont akkor mind a két színből, de hátha.
Alverde 50%-os kupon a DM üzletekben.



Garnier:
Az új zsíros/pattanásos bőrre való BB krémről még nem sokat olvastam és képeket sem nagyon találtam ,hogy hogyan is néz ki az arcon.
Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok rá, mivel a másik két fajtáját is nagyon kedveltem.


Nem tudom ez mennyire új termék ,de én csak most fedeztem föl, bizonyára minden figyelem a micellás vizükre irányult.Fogyóban van a másik Garnier kétfázisú lemosóm és én az erős szemsminket jobban szeretem ilyennel eltávolítani. Ráadásul azt állítja ,hogy erősíti a szempillákat...teszek egy próbát mindenképp.


Rossmann 25%-os kedvezmény:

Ultimate Colour ajakrúzs Matt-erial Girl.
Erről egy hihetetlen szép képet találtam, meg is mutatom itt, még vívódom.
Szóval vagy ez lesz vagy...



Liquide Metal Eyeshadow Gold n Roses árnyalat.
Szintén régóta nézegetem és az ilyen highlight színek nálam igen gyorsan fogynak, elkélne a pótlás.





Ami még érdekel:

- Nyx: 30% kedvezmény az alveolashop.hu webshopban. Ez alapos órákig tartó válogatást igényel, majd meglátjuk.

- Müller: 20% kedvezmény bármire illetve Maybelline 30% kedvezmény. A Müller nekem eléggé kiesik, de ha valami csoda folytán rá tudok venni valakit, hogy vigyen el kocsival akkor egy Color Tattoo jól jönne mindenképp a másik kedvezményt pedig a véletlenre bíznám. 


Ennyi lenne egyelőre a kis lista.
Ti miket terveztek mindenképp beszerezni?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése