3/24/2014

Teszt - Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe + alternatív felhasználás

Nagyon szeretem a Color Tattookat, több szín is megvan belőle.
A legnagyobb kedvenc az On and On Bronz árnyalat, főleg menyasszonyi és natúr sminkeknél ad remek alapot és tartósságot a sminknek.
Viszont már erősen fogyóban van és ki szerettem volna próbálni a matt taupe árnyalatot is.

A csomagolás a szokásos, viszont ami érdekes, hogy a hátulján lévő matrica színe nagyon hasonló csillogó barna mint az On and On Bronz-é sőt még bronzosabb és fölülnézetben teljesen összekeverhető a kettő.



Persze kibontás után egyértelmű a különbség.
Első ránézésre azt gondoltam, hogy ez is egy barnás árnyalat, de amint belemártottam az ecsetem, ezzel eltávolítva a legfelső réteget, kiderül, hogy inkább szürkés.
Az is igaz, hogy ezért tökéletesen illik rá a taupe név ami az én definícióm szerint az egy se nem szürke se nem barna árnyalat. No ezt nem szájbarágás céljából írom, csak például az on and on bronz nem annyira bronzos mivel az inkább egy hideg árnyalat.





A fedése és a tartóssága a többi tattoo-hoz hasonlóan kifogástalan.
Az állagában a feketével egyezik meg, azaz kicsit keményebb, mivel mind a kettő matt.

Meg mondom őszintén, szinte soha nem szoktam csak önmagukban használni a színeket inkább alapnak használom őket.

Amiért leginkább úgy gondoltam, hogy írok erről a termékről az az ,hogy találtam egy új felhasználási területet, amit még sehol nem olvastam/láttam.
Méghozzá a szemöldök formázásánál.
Ebben az esetben is mint alapot használom és még rámegyek egy por állagú színnel.
Ezzel pedig gyakorlatilag kiváltom a szemöldök fixáló gél használatát, természetesen a szemöldökön is bombabiztos tartósságot nyújt.
Mivel ez egy viszonylag világosabb szín elég széles a felhasználhatósága hajszín tekintetében.
Élesben pedig a mai sminkben láthatjátok.


Használta már más is erre?
Tudtok ajánlani még szemöldök krémfestékeket?




8 megjegyzés:

  1. Én kontúroztam már vele. :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a szemsminked, és egy ilyen formájú szemöldök az álmom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mármint egy pár, a félreértések elkerülése végett:D

      Törlés
    2. Hehe pedig egyet könnyebb megcsinálni,mint kettőt egyformára :P :D Sok gyakorlás és kísérletezgetés a titka egyébként, látnod kéne, hogy egy éve hogy nézett ki az enyém...

      Törlés
  3. Milyen szép színe van :) Én is legtöbbször alapnak használom a Ct-ket, tökéletesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még tusnak próbálnám a feketét, de mindig elfelejtem :D

      Törlés
  4. Alapnak, magában, szemöldökre, arckontúrnak (hüvelykujj alatti résszel viszem fel, tökéletes), tusvonalnak, kb ennyire használom, mikor milyen kedvem van, imádom. Jó lenne, ha behoznák a többi színt, mert a matt bőrszínű vonal nagyon izgatja a fantáziám.

    VálaszTörlés