3/22/2014

Teszt - Eco Tools ecsetek


Nemrégiben a krémmánián sikerült lecsapnom erre a kis készletre.
5 darab környezet- és állatbarát szemrevaló ecsetet tartalmat plusz egy tépőzáras, tükrös tartót.
Ez egy régebbi kiadás, de most is lehet kapni, kicsit designosabb formában.


A tartó nagyon egyszerű, de szerintem nem kelt olcsó hatást.
Jól végzi a dolgát, biztonságban utaztathatjuk benne az ecseteket, a gumik is szorosan a helyén tartják őket.
Egy kis tükör is helyet kapott benne, ennek örülök, érzem ,hogy még egyszer jól fog jönni.



Az ecsetek utazó méretűek, de nem zavaró még úgy sem, hogy én a teljes méretűekhez szoktam.
Remekül kézre állnak, a nyelük babbuszból készült a szőr pedig szintetikus, nagyon puha és tömött.
Mindegyikre rá van írva az ajánlott funkciója.



Belnd:
Ennek az ecsetnek hihetetlen nagy feje van, ez az egyik legnagyobb szemre való ecsetem.
Remek tartása van, a végére kissé elkeskenyedik és ezért tényleg remekül alkalmas a satírozásra.
Illetve a szín felvitelére is jó az én szememnél például egy hétköznapi sminknél pillanatok alatt kész vagyok egy színnel.

Crase:
Ez egy ferdén vágott ecset, nagyon szeretem az ilyeneket, szuperül föl lehet vinni a színt a külső v-be és rögtön ki is alakítja a kívánt smink formáját és a satírozást is elvégzi egyben.
Ennek is picit nagyobb a feje, mint a hasonló formájú ecseteimnek, de pont megfelelő méretnek tartom.
Ez is puha és megfelelően tömött.

Highlight:
Szélfinomító ecset, de satírozáshoz is remek.
El tudom képzelni az orr kontúrozásához és a szemöldökcsont kiemeléséhez is.

Shade:
Az ilyen kis ecsetekből nekem sosem elég.
A bonyolultabb sok színű sminkeknél minden színhez külön kell egy.
A méretéből adódóan rúzs ecsetnek is bevethető akár, de csak vészhelyzetben, mivel nem annyira precízen vágott, de nem is erre lett kitalálva.

Smudge:
Ez az ecset elég pici ezért tökéletes az alsó szempillák alatt, illetve a szemöldök formázásánál nyújthat segítséget.Még akár tus vonal húzásához is el tudom képzelni, ha valaki nagyon ügyes.
Puha és jó tartása van, nagyon precíz munkát lehet végezni vele ez az egyik kedvencem a készletből.


Összességében ez egy remek kis készlet, kezdőknek is ajánlom, miben meg van benne ami egy teljes szemsminkhez szükséges.
Számomra is tartalmazott hiánypótló darabokat.
Ezt a változatot magyar webshopból itt tudjátok megrendelni.
Az új változatot pedig innen az Iherb-ről.

3 megjegyzés:

  1. Nekem az új van meg, és nagyon szeretem minden darabját. Ráadásul a rövid nyél miatt könnyen szállíthatók is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencek csak a tárolásnál nem annyira..új ecsetes poharat kellett kezdenem miattuk :D

      Törlés