3/16/2014

TESZT - Garnier Micellás Víz (bevetés élesben stepbystep képekkel)

Micella lázban ég az egész kozmetika világ ,nincs olyan magára valami is adó cég ,kezdve a legolcsóbb 100 forintos bolt polcaitól a gyógyszertári csodakencékig ,aki ne rukkolt volna elő ilyen típusú arctisztító termékkel. Amíg csak a Bioderma gyártott ilyet nem is nagyon foglalkoztam vele mert ,nem igazán az én budget központú felfogásomhoz szabták az árát. Viszont amikor a L'oreal is előrukkolt micellás vízzel beadtam a derekam és tettem egy próbát. Amikor elfogyott és olvasgattam a témában és kipróbáltam az Eveline cosmetics termékét.
Ezek után jött a Garnier és nagyon belenyúltak a tutiba ,hiszen elég szépen lekoppintották a Biodermát mind kinézetben ,mind pedig mennyiségben és verhetetlen áron.
Persze ,hogy rohantam megvenni.



Mi is az a Micella?
Erről találtam egy igen alapos megfogalmazást:
"A habzó arctisztítók/gélek/lemosók/tejek/krémek más összetételűek, mint a micellás oldat. Ezek a ''löttyök'' habzást segítő, tisztító, zsírtalanító anyagokban gazdagok, így vízzel és kézmeleggel érintkezve leszedik az arcon található sminket és szennyeződéseket. Ez a folyamat lassú, nem elég alapos és mindamellett a bőr természetes védőrétegét is roncsolja (pl.: SLS/SLES). Ezzel szemben a micella egyfajta molekulacsoportot jelent. A molekulák mindegyikének egyik vége szereti a vizet (hydrophilic), még a másik vége utálja (hydrophobic). Víz oldatban gömb alakba csoportosulnak ezek a vízvonzó külső, illetve a víztaszító belső molekulák. Amikor a micellás oldatot, lágyan egy felszínen alkalmazzuk - mi esetünkben az arcbőrön - a micella gömbök kettéhasadnak ezzel a felszínnel szemben. Amikor a felvitel nyomása csökken, a molekulacsoport megint bezáródik és ennek folyamatában megragad mindent (ami nem víz) a bőr felszínéről. Így rendkívül hatékony a sminkeltávolításban, a faggyúmirigy túlműködésben vagy csak egy napi bőrtisztító rutinnál."

A Garnier vízéről igen röviden ,hiszem nagyon sok helyen olvashattunk már róla:
Nincs illata természetesen, nem irritál még közvetlenül szembejutás esetén sem ,például a vízvonalon, nem hagy ragacsos érzetet a bőrön ,hamar beszívódik. 400ml-es kiszerelés ,még nekem is elég sokáig elég ,az adagolója is elég jó ,bár én szeretem kicserélni az ilyeneket fújós fejűre ,mert ott tuti nincs pazarlás.
Már a második flakonnal fogyasztom, így volt időnk megismerkedni.
Jöjjenek a képek amik magukért beszélnek.


Igazi brutál füstös smink lemosását választottam a teszthez ,hiszen elég látványos az eredmény.
A teszt egy darab micellás vízzel átitatott vattakorongot használtam és pontosan háromszor töröltem át vele a szemem.Az eredmény pedig 90%-ban leszedett mindent, a szempillaspirállal meggyűlik kissé a baja főleg ha vízállós ,illetve a vízvonalon az alsó szempillák alatt ,de onnan nekem mindig nehéz megszabadulni a festéktől még az olajos lemosókkal is.

Összességében ez egy remek termék ,ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése