3/15/2014

Teszt - Essence LongLasting Rúzs


Még az őszi szortiment frissítésnél kerültek be ezek a rúzsok az állandó kínálatba ,már akkor azonnal fölkeltették az érdeklődésemet és be is szereztem pár darabot.
Most pedig két új árnyalattal frissült a kínálat amelyek a képek alapján ,majd később élőben is nagyon megtetszettek.



A csomagolásuk nem az a tipikus Essence stílus szerencsére, nagyon szép és elegáns matt fekete, a közepén pedig a csík színe tökéletesen megegyezik a rúzs színével. Jó kézbe venni és nem is gyűjti igazán az ujjlenyomatokat annak ellenére ,ahogy az ilyen matt borítások szokták.
Könnyen záródik nem nyílik ki és nem tekeredik ki magától.


Zömében matt, vagyis inkább csillám mentes árnyalatokat találunk a kínálatban.
A két új szín pedig a 13 Love me és a 12 Blush my lips.





13 LoveMe:
Igazi mindennapi szín ,kellemes világos rózsaszín.
Szájkontúr ceruza nélkül is tökéletes ,szuper a fedése , kicsit fényesebb a finishe.
Viszonylag tartós is evés ivást nem annyira bírja természetesen ,de szépen kopik és nem hagy csúnya csíkot a száj belső felén. Álmos reggeli jó barát. 


12 BlushMyLips:
A Müller csoda trükkös fényeiben szerelem volt első látásra ez a rúzs , igazi sötét fuxia színnek tűnt és nem is haboztam ,hogy kell nekem.
Itthon sem volt semmi baj először amikor kipróbáltam ,nagyon tetszett.
Később amikor alaposabban, többféle fényviszonyban megvizsgáltam valahogy egyre kevésbé tetszett magamon a színe, túl pinkesnek látom és itt a fotón is.
A fedés se sem elegendő nekem ,de még nem adom föl , megvárom a nyarat hátha barnulok valamennyit (sok sikert hófehérke..) vagy esetleg egy sötétebb szájkontúr ceruzával még menthető a dolog. 

Összességében nagyon kedvelem ezeket a rúzsokat remek minőség szuper áron.
Eddig négy van a birtokomban ,de tervezek még több árnyalatot is beszerezni.

5 megjegyzés:

  1. A Love me árnyalatot megvásároltam én is! Nagyon bejön a színe. :)

    VálaszTörlés
  2. Már azzal megvettek, hogy nem hagy belül csíkot. Majdnem az összes rúzsom ezzel kerget az őrületbe, ráadásul pont a legszebbek. Szájkontúrceruzával szoktam cselezni, de némelyiket még ez sem hatja meg. Erre nem kaphatóak, de mihelyt kiszagolom őket valahol tuti veszek.
    A BlushMyLips-re hirtelen azt hittem, hogy olyan mint a Catrice Matt-erial girl. Sajnálom, hogy nem, pedig jó lett volna valami ahhoz hasonló. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh ez a Catrice Matt-erial girl , rákerestem és gyönyörű meg kell néznem élőben, amúgy a színe kicsit hasonló ,de sajnos a fedése... :/

      Törlés
  3. Mennyibe kerül darabja?:) a love me nagyon tetszik, lehet meg is veszem bár hétköznapra nemigen hordok rúzst mert félek,hogy véletlenül elkenődik és olyan lesz a szám körül, tükörbe meg mégsem nézhetek minden másodpercben:D te hogy vagy ezzel?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen az ára lemaradt , 749.- :) A Love me pont egy olyan árnyalat ,hogy annyira nem látszik ha nem tökéletesen pontosan rúzsoztál , elkenődni nekem nem igazán szokott a szélén ha fogdosom vagy törölgetem a szám, de ha használsz alá szájkontúr ceruzát akkor még tartósabb.Olyan nekem volt már ,hogy egy sötétebb árnyalat jó pár óra után megfolyt azért a szám szélén a ráncokban de szerintem azért mert sokszor mentem ki-be a hidegből melegbe.

      Törlés