1/26/2014

Szemezgetés - Essence 2014 tavasz-nyár új termékek


Sok blogon olvashattátok már a listát az új termékekről ezért nem is sorolok föl mindent csak amik engem nagyon érdekelnek és mindenképp megvizsgálom őket élőben is.
A képek az Essence hivatalos oldaláról vannak , némelyik alá azt írták ,hogy csak a Müller drogériákban lesznek kaphatóak (reméljük a magyarországiban is!) , sőt az én kis listámról egyedül a ceruzákkal találkozhatunk biztosan minden Essence terméket árusító helyen.





Már van pár ilyen rúzsom ezért nagyon örülök ,hogy új árnyalatokkal gazdagodik a kínálat.



Mostanában nagyon népszerűek lettek a bőrszínű/rózsaszín szemceruzák a vízvonalra ,fölváltva a régi klasszikus fehéret, ezek sokkal természetesebb friss tekintet varázsolnak.
Nem meglepő tehát ,hogy az Essence is előrukkolt velük, az meg ,hogy rögtön három árnyalatban hatalmas plusz pont nekik. Remélhetőleg a minőséggel sem lesznek problémák.



Ezek a kis make-up box-ok pedig,mondanom sem kell miért, megvettek kilóra legalábbis a képek alapján.
Az arcra valóban mindent megtalálunk ami csak kellhet.
A szemöldök szettre pedig nem találom a szavakat annyira tetszik.



Az Essence ecseteit sokan imádják én még mindig kicsit szkeptikus vagyok velük , viszont ez nagyon ígéretesnek látszik ,mindenképp megér egy próbát.

Ha minden igaz Február 10.-én debütálnak a Müllerekben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése