1/16/2014

MakeUp Lessons - Stay all day?


A legtöbb lány tinikorában amikor kezdi felfedezni a sminkelés csodáját az első dolog amit beszerez egy fekete szemceruza. Ezzel én is így voltam ,ehhez jött a jó kis rocker korszak és kentem is magamra mértéktelenül. Mindenki indult már el fekete vízvonallal reggel és ért haza hatalmas panda sminkkel a szeme alatt este. Jöhetett bármilyen hiper-szuper drága mindenféle tartósságot ígérő termék ez sokaknál szinte elkerülhetetlen.
Miért is?


Kezdjük ott ,hogy minden szemceruza krémes valamennyire tehát van nedvesség tartalma és ehhez jön még a a testhő a bőrön. Magyarul ez csak egy alap amit fixálni kell.  

A sminktanfolyamon az első kérdésem az volt az oktatómtól ,hogy milyen szemhéjalapozót használ.
Én a nagy beautyblog függő tökéletesen tájékozott vagyok az összes népszerű márka összes fellelhető szemhéjalapozójával amik közül sok szerepelt a beszerzendő listámon.
Azt a választ kaptam ,bujkáló mosoly kíséretében ,hogy ő olyat nem használ mert gyakorlatilag fölösleges.
Tökéletesen megteszi egy fekete szemceruza amit szépen elsatirozunk. 
Tehát a titok nem a csoda szemhéjalapozókban rejlik.

Egy örök érvényű nagyon fontos szabály van a sminkelésben, mégpedig ,hogy ami krémes állagú az fixálni kell porral. A szemhéj festés attól lesz tartós ,hogy sok port raksz föl , tehát amikor azt hiszed ,hogy elég akkor még egyszer annyit. Ha még látod ,hogy vesz föl színt akkor nem elég.
Ugyanígy például a szemöldök ceruzát is érdemes porral fixálni, mondjuk egy kis transparent púderrel.

Természetesen nem mondom ,hogy az összes szemhéjalapozó fölösleges pénzkidobás , mert ez nem igaz.
Mindenképpen gyors és hasznos termékek ,viszont ezekről is olvastam már ,hogy valakinek nem vált be és begyűrődött/lefolyt a smink. Az is ugyanúgy működik mint a szemceruza tehát hiába van szuper intenzív színe rajta a szemfestéknek , és ezért azt hisszük ,hogy elég egy-két ecsetvonás, attól még igen is sokat kell belepakolni.

Ennyi lett volna mára a gyors lecke a tartós sminkeléshez, remélem hasznosnak találjátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése