1/08/2014

TESZT - Holika Holika Petit BB Krém


Éljenek a BB krémek! Remélem aki kitalálta, levédette a nevet mert akkor már tuti milliomos.
Nincs már olyan kozmetikai márka amelyik ne gyártana már BB krémet , de ugye a koreai az eredeti.
Próbáltam már ezt is azt is  több kevesebb sikerrel és eredménnyel.

Katie blogján olvastam erről a példányról és nagyon fölkeltette az érdeklődésemet ,meg is rendeltem gyorsan. Hihetetlen sebességgel érkezett alig másfél hét(!!!) alatt az ebay-ről. 





Amit ígér:
Holika Holika Clearing Petit BB Creamben teafa olaj és olajképzést kontroláló powder van ami segíti a bőr tisztulását. SPF 30 fényvédő tartalommal.

Csomagolás:
Cuki cicás, kell ennél több? Nekem nem nagyon ,mert sajnos akkora konzumidióta vagyok néha ,hogy simán el lehetne adni nekem bármit ami cuki és cicás. A kupak jól záródik és a kinyomó nyílás is pont jó , viszont érdemes talpára állítva tárolni mivel nem olyan fogkrémes tubus fajta hanem formavisszanyerő tehát ha elmászik benne a cucc akkor kicsit küzdeni kell hogy kinyomjuk belőle a krémet.

Illat ,állag:
Erős ,de (számomra) kellemes illata van, az arcon nem sokáig érződik. 
Az állag nagyon tetszik, nem túl folyós ,de nem is túl sűrű tehát kézzel is nagyon kényelmesen és szépen el lehet oszlatni a bőrön.

Fedés:
Csillagos ötös! Nagyon szépen eltüntet minden hibát az arcon szinte még korrektor sem kell ha nincs valami hatalmas rondaság a bőrön. A finishe nagyon szép matt és tartja is egy ideig , sajnos nem mondhatom ,hogy nem kellett púdereznem ,de én extrém olajos bőrű vagyok. Igaz ,hogy ez kifejezetten erre a bőrtípusra lett kitalálva , de én nem hiszek a csodákban.
Egy színben kapható , ami első kinyomásra kicsit ijesztően sötétnek tűnik de az arcon pillanatok alatt kivilágosodik és szépen illeszkedik.

Beszerzés:
Innen rendeltem és nagyon ajánlom a már említett gyors szállítás miatt és az ára is nagyon kedvező.
Kapható még három változatban különböző bőrtípusoknak.


Összességében elégedett vagyok vele ennyi pénzért szuper terméket kapunk


2 megjegyzés:

  1. Érdekes, ez a zöld verzió olyan jónak tűnik. Nekem a narancssárga van meg, az teljesen használhatatlan. Felkenés után szürkére vált (!), és olyan brutál hullaszínem lesz tőle hogy csak na. Mindemellett az állaga is nehéz, összesen kétszer kísérletezem vele.

    VálaszTörlés
  2. Igen egy kicsit szürkés ez is ,de csak az elején. Utána alkalmazkodik a színe vagy nem is tudom. Én szoktam keverni mással pl Garnier bb-jével ugy mar az alagga is könnyebb :)

    VálaszTörlés