5/18/2014

Teszt - Paese Kashmir Mono Matt szemhéjpúderek

Már lassan egy éve nézegettem ezeket a szemhéjpúdereket , de valamiért soha nem került bele a virtuális kosaramba. Egyrészt, mert nem szeretem annyira a monokat, sok helyet foglal, keresgélni kell stb..szóval inkább a palettákat preferáltam, illetve sehol nem találtam róluk mintát vagy legalább egy élő fotót.
Aztán Niki írt róluk a blogján és nem tudtam ellenállni a rendelésnek.




A csomagolása egyszerű fehér és letisztult, csavaros tetővel.
 Nekem a képek alapján és az első kézbevételkor nagyon tetszett és nem keltett olcsó hatást.
Viszont a kinyitás után elég szembeötlő a hézag a műanyag tartó és a fém pan között.
A lecsavarós módszer engem kicsit sem zavar, a fölnyitós megoldással nekem többször gyűlt meg a bajom. Vagy túl nehezen nyílik és esetleg bele karcolok a körmömmel, vagy túl könnyen mert hamar elkopik, ez viszont könnyen és biztonságosan működik.
A hátoldalon angol és lengyel leírás található és a számozás, fantázia név sajnos nincs.


Első körben három matt árnyalatot rendeltem.

665:
 Világos rózsaszín árnyalat, az általam leggyakrabban használt szín szemöldök alá, a belső szemzugba és satírozáshoz.

669:
 Nagyon szép hidegebb tónusú középbarna, enyhe szürkés-lilás beütéssel.

674
Igazi intenzív padlizsán lila, már nagyon régóta vágytam egy ilyen árnyalatra.



A szemfestékek pigmentáltsága kifogástalan, pontosan ugyan azt a színt kapom, mint amit tartóban látunk.
Az állaguk a matt festékekhez képest is elég jó,ha belenyúlok az ujjammal nagyon érdekes, valóban kasmíros puhaságú, porolás természetesen van, de elviselhető mértékben.
Satírozásnál is szépen szerepeltek, nem tűnik el a szín két ecsetvonástól.
Elég nagy mennyiséget kapunk 950 forintos áron, hogy pontosan mennyit azt sajnos nem a csomagolásról és nem is a webshop leírásából tudtam kideríteni, hanem egy harmadik weboldalról.
Ahol azt írják, hogy 5g ami nekem egy kicsit sántít, mivel az azonos méretű Kryolan utántöltőim csak 2,5 grammosak, tehát bizonyára bele van számolva a csomagolás is.
Körülbelül egy hónapja használom őket, a rózsaszínt rendszeresen másokon és a saját sminkjeimben is és már sikerült középen elérnem az alját, de azért nem aggódom még így is rengeteg van benne, sokáig elég lesz még nekem is.
Összességében teljesen meg vagyok velük elégedve, mindenképp bővíteni fogom a készleteim még pár színnel.


Két helyről tudjátok megrendelni, én az Iparfümériát választottam,mert jóval olcsóbb, de a MakeUpPlaza oldalán is megtalálhatóak.

6 megjegyzés:

  1. A 674-es valami brutál jól néz ki *.*

    VálaszTörlés
  2. A 674 mesés, kívánságlistás, meg a 679 is. Olyan különlegesek. :) A 665 is meggondolandó. Olyan nehéz tökéletes matt kiemelő és satírozó árnyalatokat találni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 666 lesz az egyik következő, nekem az is szuper satírozó színnek tűnik.

      Törlés
    2. Igen, a 666 tényleg tökéletes satírozáshoz! Itt írtam róla:
      http://katiebeauty.blogspot.hu/2014/04/paese-kashmir-szemhejpuderek.html

      Törlés
  3. Aztamindenségit, csodálatosak ezek a színek :-)

    VálaszTörlés