5/20/2014

Spirálok Hete- Kedd - Avon Super Shock


Ez a spirál nekem már régi jó ismerős.
Rengetegszer újra vásároltam már és azt már most elmondhatom, hogy nagyon is kedvelem.




Csomagolás:
Az Avon egyik állandó sminkterméke, nem véletlenül, rendszeresen találkozhatunk vele limitált kiadású csomagolásban.
Ez most az original fekete változat, egyszerű és letisztult dizájnnal, semmi csicsa.

Kefe:
Elsőre ijesztően nagynak tűnhet a feje, de hamar bele lehet jönni.
Szilikonos fogai vannak, teljesen szimmetrikus, mondjuk nem bánnám, ha kicsit elvékonyodna a vége, de így is el lehet érni vele minden szempillát.

Állag:
Az állaga krémesebb, könnyű vele dolgozni, szépen lehet rétegezni.

Hatás:
Valamiért a képen nem jön át, de élőben nagyon szépen dúsít és hosszabbít is és szépen szétválasztja a pillákat. Szépen fönt marad egész nap és megtartja a göndörített pilla a formáját.
Viszont az igazán kemény kiképzést, játszótér túra két gyerekkel kora nyári-késődélutáni hőmérsékletben, itt is megjelentek a kis fekete pöttyök nap végére.Az viszont igaz, hogy vízállóságot nem ígért tehát nem vonhatok le pontot.

Ár:
Nagyon gyakran akciós, így már 1000 forint körüli áron beszerezhető.


3 megjegyzés:

  1. Én ezt a spirált életem legrosszabbjai között tartom számon :D régebben rendeltem egyet, és sosem láttam olyan csúnyának a szempilláimat, mint azzal. Csak befedte őket, de semmi hosszítás, semmi ív, vaskos és kiegyenesedett pillákat kaptam maximum. Most megint ezt használom, mert tévedésből ilyen került hozzám, és megint nem tudott bizonyítani. Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor produkált szép eredményt... Nekem ez az a sikertermék, ami mindenkin működik, csak rajtam nem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem várd meg, amíg besűrűsödik egy kicsit a festék! Nekem sem tetszett ez a spirál a legelején, de aztán mégis használgattam és egy idő után nagyon szép pillákat varázsolt! :)

      Törlés
    2. Már hónapok óta megvan... de akkor igyekszem türelmes lenni :) köszi a tanácsot!

      Törlés