5/08/2014

TESZT - Manhattan X-treme Last Lipliner


Egy korábbi ShoppingBag bejegyzésben már láthattátok a lila szájceruzát, tegnap pedig sikerült beszereznem egy bordó változatot is, ezért úgy gondoltam egy bejegyzésben megmutatom mit tudnak.





A csomagolása nagyon szép matt fekete, mind két végén és a közepén is megjelenik a ceruza színe.
A kupakja jól záródik.
Ez egy tekerős fajta szájceruza, amit több szempontból sem kedvelek túlzottan.
Először is a higiéniai okokból, aztán ott van az, hogy eddig az összes ilyen kialakítású ceruzám már az első használat után meglazul és zörög, lötyög. Nem tudom, hogy például egy drágább árkategóriás termék is ezt csinálja e, de most már ki kell derítenem.
Ami viszont, számomra, pozitívum, hogy elég lassan tekeredik ki, de ezáltal tökéletesen lehet szabályozni a kívánt hosszúságot és a visszatekeréssel sincs igazából probléma, ha elég türelmesek vagyunk.



A vonalkódos matricán található az árnyalatok megnevezése, illetve számozása, amit csak pár perces tanulmányozás után sikerült megkülönböztetnem.
Ugyanis a fölső, a lila, 66T, az alsó bordó pedig 69T sorszámot kapta, semmi fantázia név, de sebaj.


A ceruza állaga nekem pont tökéletes, elég krémes, de nem túl puha, szépen siklik az ajkakon.
A pigmentáltság is kifogástalan, de ha az egész szánkat szeretnénk kiszínezni azért fogy rendesen.
Az áruk 999 forint, viszont a bordót én tegnap az akciós kosárban 
találtam a Dm-ben fél áron.


A lilát változat fölé egy Nivea azonos színű, bár inkább csak fényt és enyhe mélységet adó, rúzsát használtam, a bordóra pedig az Essence Longlasting 03 DareToWear árnyalatát.




1 megjegyzés: