2/23/2014

Wishlist


Közeledik a születésnapom és már egy ideje nézelődök a neten ,hogy mivel is lephetném meg magam.
Szinte minden héten ráakadok valamire ami kellene ,de most azonnal és szerencsére ezek nem "csakleugromamüllerbe" dolgok és van időm jól átgondolni ,hogy valóban szükségem van e rá.

Az első ,ami már hetek óta állandó mértékben birizgálja a fantáziám, ez a szemöldök formázó paletta.
Az Anastasia Beverly Hills-től ami kétségtelenül minden igényt kielégít.
Főleg az enyémeket ,mert súlyos szemöldök mániában szenvedek.




A második a Coastal Scents Revealed palettája amit mikor megláttam kiakadt a KELLKELLKELL mérőm és csak az tartott vissza az azonnali rendeléstől,hogy eléggé hónap vége állapot van nálam anyagilag.
Tökéletes Naked 1-2-3 dupe , ez pedig rögtön eloszlatta a dilemmámat ,hogy melyik is kell nekem a legjobban a három agyonajnározott paletta közül.
Hihetetlenül gyönyörű a csomagolás és bármennyire is kedvelem a letisztult fekete palettákat ez igen szép dobás volt a CS-től a többi termékhez képest.


A Naked-eken kívül eddig nem nagyon mozgattak meg az Urban Decay termékei ,viszont amikor megláttam a nemrégiben kiszivárgott Electric paletta képeit úgy éreztem ,hogy ez lesz az első amit mindenképp megrendelek tőlük.
Tíz gyönyörű élénk árnyalat amiből kilenc matt ez pedig teljes mértékben meggyőzött.


Az utolsó pedig ez az alapozó paletta amire mindenképp szükségem van.
Sokat filóztam ,hogy melyik fajtát rendeljem supracolor ,dermacolor ,de olyat szerettem volna amit bátran lehet minden bőrtípusra használni.
Persze kicsit nehéz ,hogy nem látom élőben ,de sajnos ahhoz képest ,hogy viszonylag gyakran megfordulok Budapesten tavaly egyetlen alkalommal sikerült eljutnom az Ó utcai wonderland-be.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése