7/16/2013

Aden Folyékon Ajakrúzs - No.10

Az Essence folyékony rúzsaival való találkozás , később szerelembe esés, után felélénkült bennem az érdeklődés a hasonló formulájú termékek iránt. Örömmel láttam ,hogy az Aden Cosmetics is gyárt ilyet ,méghozzá nem kevesebb mint 22 árnyalatban!
Még körülbelül ezer éve talán az első képek közt pinneltem a pintrestre (hülyén hangzik mondjátok jobban) ezt a fotót.

(forrás:pinterest)

Imádtam ezt az árnyalatot és elkönyveltem magamban ,hogy majd egyszer.
Nos visszatérve a tárgyra amikor megláttam a kínálatot nem is volt kérdés ,hogy a legbarbipinkebb árnyalatot választom.





Amint hazaértem a zsákmánnyal azonnal ki is próbáltam.
Nem szépítem, hatalmasat csalódtam.Először fölkenve nem számítottam rá ,hogy ilyen gyorsan szárad, ragadt , csúnyán kiemelte az apró bőrdarabkákat a számon.Furcsa volt ,hogy mennyire folyékony (tééényleg?a neve is ez ugyebár) persze még mindig az essencehez képest.Ráadásul épp valami nagyon silány nedves törlőkendőt használtam amivel nem is jött le, 10 percig sikáltam a számról folyékony szappannal.
Amint kicsit kihevertem az első sokkot gondoltam kipróbálom az essencel keverve, így működött a dolog , de a szín ugye nem volt már ugyanaz.
Rendben , eszembe jutott ,hogy hé megpróbálom carmex-szel, amit egyébként magamon nem használok,mert nincs rá szükségem. Nos így még rosszabb lett a helyzet ,csúszott a szín és nem maradt fönn mindenhol a számon. Kezdtem beletörődni ,hogy sose fogom elhasználni és be is raktam a fiókba.

Viszont ma valami isteni szikra szállhatott meg ,mert gondoltam teszek még egy próbát. Nagy levegő, koncentráció és gyors mozdulatok segítségével végül sikerült!
Szépen megszáradt , egészen egyenletes lett a szín , vártam egy kicsit és már nem is ragadt, tehát teljesen kellemes volt viselni.
A tartóssága is elég jó, persze kopik ,főleg a száj belső részén ,ami ennél a színnél főleg , zavaró lehet.
Én mindenképp ajánlanék hozzá egy közel azonos színű szájkontúrceruzát mert akkor nem baj ha a nagy kapkodásban nem tudjuk olyan precízen fölvinni a szélére. Ez látható is a tesztképeken a számon.



Ez pedig a hivatalos termékismertető:

FOLYÉKONY AJAKRÚZSKiszerelés: 8 ml 

A folyékony ajakrúzs egy gyors mozdulattal felvihető. Brilliáns fényt, optimális hidratálást, hosszan tartó fedőképességet és dús ajkakat biztosít. Fényűző, fénylő hatást nyújtó termék, amely nem ragad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése