7/20/2013

Dodo 3W Clinic Natural Make-up Púder



Már egy korábbi posztban is említettem a legnagyobb problémámat a bőrömmel, mégpedig ,hogy nagyon fénylik.Tinikoromban elég sok pattanással küzdöttem ,de mára már csak a zsíros bőr maradt.
Mivel sajnos elég lusta vagyok kenegetni az arcom , inkább a púderek háza táján keresem a megoldást.
Fogyóban volt a púderem és mivel a kívánságlistás Bamboo púder tüntet az elérhetetlenségével ,eszembe jutott ,hogy régebben sok jót olvastam a csak Dodo púderként emlegetett termékről.
Nem is kellett sok idő ,pár perc múlva nyomtam is a rendelés gombot.
Pár nap múlva pedig megérkezett a kis csomag.



Őszintén szólva nem vagyok elájulva a design-ától , piros és sárga ,tény hogy nagyon keleties,de lépjünk túl rajta ,ha tudja amit ígér kit érdekel miben van.
Maga a doboz viszont igen jó ,mivel rácsavarható a teteje, tuti nem nyílik ki magától. 
˙(Igaz ilyesmi velem még sosem fordult elő és nem is értem ,hogy ilyesmit miért dobna bárki is csak úgy "bele a táskájába" na de mindegy is) Illetve ,hogy nem is kinyithatatlan ,mint például a Kryolan egyik púdere.
Kibontás előtt igen magasnak tűnt ,már örültem is hogy hú ezt tényleg megpakolták, de lecsavarva a tetejét láttam ,hogy jó másfél centis helyet hagytak a (nem is olyan)kis pufninak. Így sincs okom panaszra igazából így is hatalmas mennyiséget kapunk kedvező áron.




A hivatalos termékismertető:

Dodo professional transparent set powder/ Professzionális bőrkiegyenlítő áttetsző fixáló púder 


Világszerte az eladási listák élén álló púder, amelyet a korai és japán sztárok használnak. Élénk, egyenletes árnyalatot ad a bőrödnek, legyél te is olyan, mint a mozi sztárok!  Koreában „Sztár Púder” néven is ismert. 10 éve használják a színészek, TV-s szereplők, csak Koreában több mint 5 millió darab kelt el.

És amit valójában tud:
Tényleg csodacucc! Főleg számomra, kis mennyiséggel is több órán keresztül matt marad az arcom.
Szép egyenletes , nem feltűnően púderes ,és természetes hatást kelt.
Ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése