7/12/2013

WANTED - Drogériás újdonságok

Rengeteg újdonsággal árasztanak el minket a kedvelt drogériás márkák mostanában.
Sok blogon olvashattok részletes listákat, ezért én azokat mutatom meg amiket kötelező beszerzésnek tartok.

Catrice 2013 nyár-ősz

Pure Shine színezett ajakbalzsam: 
Alig bírom kivárni ,hogy élőben is láthassam őket. Már látom magam ahogy ott állok és képtelen vagyok választani.



Long Lasting ajakceruza:
Csodaszép és nagy színválaszték.Nagyon ígéretesnek tűnik.



All Matt Plus Shine Control alapozó
Ha már minimálisan is betartja amit a neve ígér boldog leszek. 
Próbáltam már Catrice alapozót és meg voltam elégedve, kíváncsian várom.

010 Light Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige, 040 Sun Beige

  

All Matt Plus Shine Control púder
Főleg a transparent verzió érdekel.
010 Transparent, 015 Natural beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige




Essence 2013 nyár-ősz

I Love Smokey jumbo szemceruza.


Stays no matter what jumbo szemceruzák



Kabuki ecset
Nem vagyok oda annyira az essence ecsetekért ,de valljuk be nagyon cuki.



Astor

Soft Sensation Lipcolour Butter 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése