7/10/2013

Malacka ecsetet mos

Mióta elkezdtem sminkesként dolgozni és szép számú ecsetet halmoztam föl elkezdett kellemetlen feladattá válni az ecsetfürdetés. Persze próbálom eltolni a két mosás közti időt nedves törlőkendős tisztogatással ,de a nagy ecseteket így nem lehet. Gondolkozom a benzines módszeren is ,mivel sokkal gyorsabb ,de féltem a kis drágákat egyelőre.
Amikor a Sigma kijött az ecsettisztító kesztyűvel felcsillant a szemem ,hogy hű ez de szuper , viszont az ára..nos igen.



Elkezdtem utánajárni az olcsóbb alternatíváknak (google,ebay stb..) ,de valahogy felesésbe merült az egész dolog.
Aztán 1-2 hete betértünk egy Sparba ahol természetesen mindig csak egy pénztár van és kilométeres sor.
Az unott nézelődés közben pedig megláttam ezt:




Többféle színes barátjával ott vigyorgott rám. Jött az ár lecsekkolása ,amit nagyon szupernek találtam (399.-), majd magyarázkodás a barátomnak ,hogy nem ezt nem poénból veszem és nem azért mert ez egy rózsaszín malac,hanem erre nekem tényleg szükségem van.
Tegnap pedig elérkezett a felavatás pillanata. Egyszerűen remek, csodálatos és nem tudom hogy bírtam ki eddig nélküle. Az ecseteim tisztábbak mint valaha és fele annyi idő alatt kész volt az egész. A kezem nem ázott szét és nem éreztem úgy hogy pazarlom a babasampont. Az egyetlen negatívum ,hogy a Real Techniques Blush Brush túl nagy hozzá , de ez érthető is.

Szóval ha más is kellemetlen "házimunkák" közé sorolja az ecsetmosást mindenképp szerezzen be valamit hasonlót. A kismalac egyébként hivatalosan edényfogóként funkcionálna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése