7/15/2013

Catrice Camouflage Cream korrektor teszt


A megjelenése óta szemeztem ezzel a korrektorral, de valamiért csak most jött el a pillanat hogy beledobjam a kosaramba. Két árnyalat jött velem haza a 01 Ivory és 03 Rosy Beige. 
Őszintén ,nem vagyok elájulva a színválasztéktól mert nincs annyira hatalmas nagy különbség az árnyalatok között. 


Igényes fekete kis tégelyben érkezik, jól záródik és strapabírónak tűnik.
950.- Forintos áron 3g terméket kapunk ami reménykedjünk ,hogy ki is tölti a tégelyt nem úgy, mint a krémeknél általában ,mert akkor sokáig elég lesz mér nekem is ha másokon használom.

03 Rosy Beige                                                                                      01 Ivory


A felvitelhez korrektor ecsetet használok (nem szívesen nyúlkálok bele a kezemmel) de ujjal érdemes eldolgozni mert a melegtől kicsit fellágyul és könnyen kenhető lesz.


 Anyajegy eredetileg



Felkenve egy rétegben


Eldolgozva

A fedés pedig, ahogy láthatjátok, erős.Az árhoz képest is verhetetlen. Tehát nem is értem ,hogy tudtam e nélkül dolgozni és létezni eddig :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése